söndag 10 januari 2010

Vad klockan går....

Hjälp!!!!! Tänk vad svårt det ska vara att gå och lägga sig i tid!!!! Hm...det kanske också ska ingå i min STORA plan för "vårterminen"....ja att gå och lägga sig i tid så man får sin skönhets-sömn...haha....istället sitter jag här brevid karln när han kollar på nån film....."bloggar" lite med er och surfar omkring lite....och klockan går....men det är ju skönt och bara sitter här när det är sååå lugnt och det är skönt med den här tiden när det är jag och Magnus bara....haha fast vi gör olika saker men ändå.....
Men ändå är det så skönt när man lägger sig visst är man konstig????? Jag längtar ju tills Noel vaknar som han brukar vid halv 2 eller lite senare och vill komma över till mig och sova....DET ÄR JU SÅ MYSIGT det är inte förrens då jag kan sova riktigt....så "tuttar" vi lite också somnar vi om då och sover oftast sen till morgonen....men det är så myyysigt! Love You!!!!!
Oj ja visst ja...skulle ju behöva sova ja...ska ju träffa brudarna kl halv 10 i morn fm ja...och så ska man orka med lite också....för i morn ska det svettas så det känns!!!!! hahahahaha.....
Sova sova sova...det är vad jag behöver!!!
Ska surfa en liten stund sen ska jag SOVA......GODNATT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar