måndag 4 januari 2010

Noel och Mormor


I dag har mormor, morfar och min mormor Anny varit här med oss, så idag har man stoppat i sig fika igen då...det måste bli ett slut...fast Emma hade gjort en jätte god frukt sallad som vi åt också - Muuum!
Och snöoväder blev det igen lite då och skit kallt tyckte jag det blev på em/kvällen såå isigt!!!!!
Jag frös då hela jag när vi var in till stan.....både på insidan och utsidan...hm det är väl ändå rätt skönt att bara vara hemma.
Nu börjar det klia riktigt i fingrarna...ska man börja plocka ner julen nu kanske, börjar nog lite smått med tomtar och väsen snart nog nu - i morn kanske?!?!?
Det blir nog rätt skönt när man fått bort allt det är mysigt när man får ta fram allt och bara skönt när det är över!!!
Nej nu ska jag krypa ner under filten en stund och kolla på film...får se vad det blir!!!
En ny vaken Noel med mormor idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar