tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Hej alla...idag har jag och Noel haft en skön dag inte gjort så mycket....skjutsat och hämtat barn har vi gjort det tar tid det också bara det när man ska klä på Noel och av Noel.
Anette smsa och hörde om vi skulle träna på eftermiddagen och det är klart att jag följde med.....så idag blev det inte några skidor men det tar vi igen i morgon =)
Men det var skönt och gymma lite också bra med omväxling, säger dom som vet, hahaha
Jag har faktiskt varit jätte duktig tycker jag...det har varit en bra start om jag så får säga själv!
Melvin har ju åkt skidor i skolan idag och det hade gått jätte bra och kul hade dom haft, sen ikväll har han varit på pingis och dom andra barnen har gjort läxor...tråkigt men måste göras.

I morgon ska jag till jobbet på eftermiddagen.....jag till jobbet!!!!.... och en tid har jag och passa också hur ska detta gå det är ju inte jag van med nu för tiden!!!!!!
Jag ska på "Hjärt och Lungräddning".....det blir nog bra det tänker jag. Jag ska var där kl 13 så Magnus måste komma hem lite tidigare från jobbeet så han kan vara med Noel....Sen ev så ska vi åka och vaccinera grabbarna - andra sprutan! Om det inte blir på torsdag vi får se, någon av dagarna måste det ju ske.......
Nu blir det duschen iaf....Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar