söndag 17 januari 2010

Lördag o Mörker

En lugn och skön lördag...efter vaken natt med Noel....han tyckte vi skulle vara vaken när kl var ca 3-4 varför det vet jag inte!???? För Noel brukar väl sova...men inte i natt till slut somnade han som tur var!!! Haha....
Så det var väl en rätt seg dag gick hemma och poa på lite, bytte lite lampor i fönstrena plocka ihop lite här hemma, sen gick jag en RASK promenad upp till Ringa och vände med Noel. Sen var vi och handlade lite i samband med att vi skulle hämta Jesper hos en kompis i vågbro.
På kvällen blev det 3 km skidor tillsammans med Emma!!!! Haha och vad hände?!?!
Jo när vi nästan hade kommit runt så kom jag där i den lååånga backen i full fart, ja rädd då att jag ska skulle stupa på näsan men ändå full fart....vad händer jo det blir alldeles MÖRKT alla lampor slocknar i spåret...fast vi hade dragit upp timern innan vi stack i väg!!!!! Haha men det gick bra ändå vi kom runt välbehållen!!!! Men det är såå typiskt mig att sådana där saker händer!!!!
Det gick bättre för Magnus och grabbarna som hade åkt innan...och det var väl tur att det inte blev mörkt då för Jesper o Melvin är väl lite mörk rädda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar