onsdag 27 januari 2010

Onsdag 27 Januari 2010

Vilket väder...massor av snö igen......gilla eller ogilla!?!! Har inte bestämt mig....jag vill ju ha sommar och sol ja men åt andra sidan så är det ju kul och åka skidor också just nu......

Har ont fortfarande efter min vurpa i söndags...var in och skulle träna i morse men det gjorde ont så jag tog det lugnt träna lite ben då istället.....
Sen har jag varit till tandläkaren med Melvin och det är ju en fröjd för han tycker det är skit kul och dit.....och är storm förtjust i Anders vår tandläkare och det är ju kul. Och innan så han vi med en fika/lunch på Furan Café jag, Melvin, Magnus och Noel.....
Sen har vi bara varit inne och hemma idag jag och barnen....

Igår var jag och Melvin och Noel till Carina, Max och lilla Moa och hälsade på....såå kul!!!
Melvin och Max går i samma klass....och jag och Carina gick i skolan ilag i 9 år och hängt med varandra i massor ända upp i 20 års åldern då kom vi i från varandra jag fick barn och hon reste/flytta härifrån.....hur kul som helst vi har ju massor och ta igen vi!!!! Så jag hoppas vi ses snart igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar