måndag 25 januari 2010

En olycka händer så fort

Måndag måndag tänk vad veckorna går fort och måndagar brukar vara sååå sega och den här var inte nå annorlunda utan kanske extra seeeg!
För idag skulle jag var på jobbet kl 08.00.....JAG på jobbet vid den tiden...det var inte igår kan jag säga men jag överlevde det oxå =)
Jag var på ett "möte"......ska börja lite smått med lite möten, kurser och utbildning + att jag ska börja jobba lite smått 5 timmars turer till en början för att komma tillbaka till jobbet lite easy!!!! Barnledig ett tag till såklart vill inget hellre......men jag tror att det här ett bra sätt för mig att komma tillbaka till jobbet det bästa sättet för mig.

Därför är det ju jätte bra och få lite insyn på hur det är på jobbet NU så man känner sig en i gänget igen....därför var den här dagen bra tycker jag och det blir tre st till av dom. Och kul och träffa tjejerna igen KRAM PÅ ER!!!!!

Sen så kulle jag och Anette åka träna men ja just det MEN igår hände det en liten olycka så därför blev det ingen träning. Det är så här att igåt så vara jag och Emma och åkte skidor och då gjorde jag en jätte vurpa....haha....ja man kanske inte ska skratta men vad gör man. Vi kom till "skräck" backen och ja igår så hände det jag ramlar och slår bak huvudet och allt blir bara jätte svart och sen snurrar allt runt liksom. Och det gör ONT kan jag säga sen när jag så småning om kommer upp på benen och ska försöka åka vidare då ser jag 4 spår liksom och jag börjar må illa.....så usch och fy!! Men jag lever kom runt hela vägen och nu sitter jag här och faktiskt har ont fortfarande.....det gör ont i vänster axel oxå går det ner i ryggen. Men jag är glad ändå och ser framemot nästa skidtur det hade kunnat varit värre! Nu måste jag läka till onsdag för då ska jag till gymmet ....kan jag inte göra något annat så tränar jag väl benen då!!!!!!
Måste nu gå och ta fram lite kläder o grejor till Melvin som han ska med sig i morgon i skolan dom ska ju åka skidor igen så i morgon blir det väl och skjutsa o hämta från skolan. Sen ska jag och Melvin ja oxå Noel åka till Max som går med Melvin i skolan och hans mamma Carina och hälsa på! Carina och jag har ju gått i skolan i lag i 9 år och har hängt med varandra massor i våra dagar så det ska bli kul....mycket att ta igen vi!!!!!!!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar