söndag 10 januari 2010

Jag kan om jag vill

Seg dag idag...bara varit hemma - skönt tycker jag! "Poat" på här hemma och faktiskt fått lite gjort :) fast jag då tror ju ändå jag/vi ska hinna med mycket mer än vad vi gör men men det är en dag i morgon också!!!! I morgon är det Måndag och det är skola igen...och det betyder VARDAG igen på riktigt....Träningar hit och dit igen, läxor m.m. Helt otroligt Emma ska börja sista terminen på grundskolan, till sommaren går hon ut 9:an helt otroligt fantastiskt!!!!! Hoppas vårterminen går och blir BRA och att dom får avsluta 9:an med att åka till Spanien som så brukar, vore ett kanon avslut det som dom är värda, håller tummarna ja....För mig själv måste alvaret börja i morgon också...det MÅSTE bli en hård "vårtermin" har ca 4 månader på mig och få någon slags fason på det nu som kallas för min kropp....4 Månder!!! Nu MÅSTE jag tänka sunt, förnuftigt och motion/träning...hur ska detta gå!?!? Det MÅSTE gå så är det bara nu j-a i namma!!! Bye Bye goa choklad för ett tag, vi syns ska du se....Imorgon börjar jag med att åka till gymmet med brudarna, Anette o Jannice......Hej och hå.....önska mig lycka till TACK!!!! Jag vet, jag vill, ja kan och det går.......

Mycket busig Noel gör kväller för att gå och sova....men han vill för stunden bara busa....men somnade sen med det samma i sin goa säng.....
Melvin med sin ny inköpta Dator som han har hållt på med hela dagen...han är bara sååå lycklig!!

Noel igår på IKEA äter lite glass efter att ha ätit sin gröt och även stoppat i sig lite "pizza bröd"....blir såå glad när han äter något annat än sin gröt....det går bättre nu och få honom att äta något annat, kanske håller det på att vända...hoppas!!!! Men titta vad han gapar duktigt mammas lilla go pojke??!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar