onsdag 20 januari 2010

Orange


Vad den här dagen har gått fort....var ju bla på jobbet och fick en uppfräschande utbildning i HLR, ja alltså Hjärt och lungräddning....välbehövligt och fräscha upp kan jag säga lite då och då. Hela utbildnings eftermiddagen var bra tycker jag....bra sätt och komma tillbaka till jobbet på oxå, lite försiktigt sådär. Jag är barnledig ännu ett tag så jag ska inte börja jobba fullt ut ännu...nej jag ska vara hemma med min lilla gofis ja!!!!

Ska bara börja ta lite kort (5 h) kvällar när Magnus är hemma och på lite kurser/möten och så!

Och så har man varit borta hem ifrån ett tag...och man kommer hem till den underbara "röran" som är när man kommer hem och alla är hemma......Älskar er familjen!!!!!


Nu ska jag gå och byta om och ladda med en APELSIN för att sen åka iväg och åka skidor....få se om jag får åka sista biten i mörker eller hur det blir?!?!?! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar