söndag 17 januari 2010

Söndag

Söndag, söndag visst var det då det var vilo dag har jag hört?!?!?! =)
Har bara varit hemma och myyst idag såå skönt....Kicki kom till Emma så vi tre åkte i väg och åkte skidor i borg (igen då).....det blev 3 km och det gick kanon bra idag och skönt, måste nog valla på skidorna lite till nästa gång jag ska åka så jag får lite mer glid.....
Sen åkte vi hem och käka och gissa om det smakade bra med mat då!!! Magnus, Jesper och Noel hade varit ute och gått en sväng när vi var borta...Melvin hade kilat ner till farmor o farfar en sväng men till maten var nästan samlade allihopa förutom Magnus som hade gett sig i väg för att spela innebandy med grabbarna.....
Så vi åt sen fick Noel bada och gissa om han blev överlycklig han älskar att bada!!!!

Och här har vi gjort kväller ätit lite gröt och man är jätte trött men visar ändå hur STOR man är!!!!

Och usch och fy vad trött man blir och Laban är ju såå go...nu vill Noel sova!!!!



Så då blev det kväller.....och nu har Jesper o Melvin också somnat så nu är det rätt lugnt och tyst här Emma och Kicki ligger och kollar på film inne hos Emma så dom ser man inte och inte hör heller.....
Själv ska jag nog gå och kolla på lite tv innan jag ska gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar