fredag 15 januari 2010

Fryyyser

Oj!!!! - vad jag fryser i kväll, fast det är "varmare" ute???? Ja ja är väl bara frysen av mig tänker jag.... =)
I går Trorsdag gjorde jag inte mycket om jag ska vara ärlig...det var en vilo dag riktigt, skönt det med faktiskt!
I dag var det minsan bara att stiga upp ur sin varma gosiga säng, göra sin frukost gröt - Fiber havregrynsgröt med mammas lingonsylt är det som står på menyn, gott!!! Sen sätta sig i en kall bil och åka in till stan för att möta upp Anette för lite träning, blev ca 1 tim...sen blev det en fika...ja en kopp kaffe och lite surr.
Sen en skön eftermiddag hemma med hela goa familjen!!!
Men sen till kvällen tog jag mig i kragen igen klädde på mig och gjorde mig redo för en liten skidtur (i borg)...det var ju ett tag sedan jag åkte skidor kan man ju säga....i fjol var jag ju gravid så då åkte jag inget...året innan tror jag inte heller att jag åkte nå...inte nå mycket iaf för då var det väl inte direkt nå snö tror jag...läääänge sedan var det iaf. Men sååå kul och vilka fina skidspår det var hur kuuul som helst, så i morgon blir det en sväng till!!!
Sen blev det en god sallad och mys med goa familjen till Let´s Dance........Nu fryser jag så så nu ska jag ta mig en varm dusch och gå och lägga mig. Godnatt och hoppas alla har haft en mysig, härlig, rolig fredagkväll!! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar