onsdag 13 januari 2010

Gässsp vad trött jag är

Oj vad trött jag är i kväll.....Gääääsp!!!!
Vaknade i morse upp och stoppa något i magen sen åkte jag till stan för att träna - själv, alldelses själv!!! Men jag överlevde fast det var folk där när jag kom....hahaha, jag saknade brudarna Anette och Jannice men jag hoppas att vi snart kan slå följe igen! Jag tränade 1 timme iallafall, jag har "rott" så jag har så ont i händerna!!!!
När jag var klar där åkte jag och handla lite som behövas är hemma, tråkigt tycker jag som vanligt och handla mat. Men äta bör man annars....ja ja det där har ni hört förr.
När jag kom hem så hade Melvin hunnit kommit från skolan precis, han slutade tidigt idag och Noel lagt sig för att sova en stund.
Och för mig var det dax att stoppa något i magen igen.....
Mm sen så kunde jag inte hålla mig det blev lite träning igen, 30 min mage o rygg!!!! Men sen kände jag att nu räcker det för idag.....avnöjt en super god apelsin istället som jag köpte när jag var och handlade....hur goda som helst...jag älskar apelsiner-Muuums!!!!!
Annars har det inte hänt så mycket idag och det är ju rätt skönt det också men konstigt man har fullt upp ändå hela tiden man saknar dom där extra timmarna på dygnet för att man skulle hinna med allt!!!! Nej nu blir det frukt stund sen måste jag bara gå och soooova!!! GodNatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar