söndag 3 januari 2010

Snö..massor av Snö

Tänk vad snö vi fått i år det är inte klokt...det var länge sedan vi hade sådan här vinter med såå mycket snö!!!!! Men är det vinter så är det...ska det vara så ska det :)
Satt och tänkte på när man var liten idag...jag ÄLSKADE att vara ute och leka i alla snöhögar det spelade ingen roll att det var riktigt kallt ute JAG var ute byggde kojor, åkte pulka, skridskor, skidor ja allt som man kunde göra JAG bara älskade det....så den här vintern hade jag älskat om jag var liten...gillar det faktiskt nu också måste jag säga....men längtar ändå till varmare bräddgrader eller till den svenska sommaren kan inte hjälpas så är det bara nu!!!!!!
Och då blir man ju glad att det ändå går åt rätt håll...för våren är ju härlig den mä fast det kan lukta massa mysko.
Man börjar ju faktiskt fundera på att slänga ut JULEN nu är det liksom över den här gången..mysigt så länge det är!!!

Nej nu blir det film med familjen och säkert lite Wii Resort...om jag känner den här familjen rätt!!!! Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar