tisdag 12 januari 2010

Saker som gör arg och ledsen

Fy dagen började med fruktansvärd huvudvärk som har suttit i mest hela dagen...men man biter sig läppen ändå...så lite braá saker har jag fått gjort här hemma idag ändå. Och någon promenad blev det inte idag....men nu ikväll här gjorde Emma och jag ett tränings pass på 45 min, träna rygg och mage....så lite nöjd är jag ändå!!!
I morgon bitti åker jag nog in och tränar fast jag får åka själv...ska det bli något så måste jag ju!!! 4 månader....det går fort det,, hua ligen...hur ska jag ro i land detta, men just nu gör jag det bästa jag kan....kan inte ha för höga mål till en början för då blir det bara tok för mig!!!
Just nu i mina drömmar så önskar jag mig ett par helt underbara skor som JAG inte får ont av och en massa otäcka skvavsår...som jag kan gå hur långt som helst i - som jag svävar fram i liksom!!! Och JAG SKA skaffa mig ett par, jag ska hitta just det par skorna om jag så ska leta tills jag blir grå hårig, för det måste ju finnas ett par skor som mina fötter mår riktigt bra i också eller!?!?!

Ja skolan är igång igen med storm steg det känns ju med samma kan man säga....Melvins klass dom ska börja åka skidor varje tisdag i skolan, ja men vad då dom som inte har några skidor och inte har råd att köpa några eller någon att låna av...dom ska få promenera!!!! Kul!!! INTE, ja skit kul då när kompisarna åker skidor och JAG typ då får gå en promenad...näääää inte kul när man är liten!!! Och kanske inte så kul och måsta säga till sina kompisar att jag har inga skidor och vi har inte råd att köpa några!!!!! Jag tycker iallafall synd om dessa barn och dom finns det vet jag!!! Som tur är så har Melvin skidor så han är inte en av dessa...och jag hoppas och önskar av hela mitt hjära att alla barn nu då som vill åka skidor har och kan!!!
Sen kommer han hem och säger att en av hans "kompisar" hade ritat på en lapp, ett ! "fuck you" finger riktat åt honom och visat upp, och skrattat!!! Så han var ju förstås lite ledsen...inga namn nämnda men jag blir så tokig på dessa präktiga familjer som tror att deras barn är felfria men sen händer sådan är saker i skolan.....Grrrr sådant gör mig arg och ledsen.

Men ikväll har Mevlin varit på pingis som han går på och det hade gått jätte bra...Jesper ska börja spela innebandy på torsdagar och sen börjar dom med inneträning med fotbollen på fredagar!!! Bara bra tycker jag....också får vi se hur det går för Emma och fotbollen!!!!! Det är så kul när dom har något att pyssla med och som dom tycker är kul.

Nej nu ska jag ta och fika lite te, hårdmacka och äta lite frukt sen blir det nog sängen om jag ska orka träna i morgon bitti....Kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar