måndag 18 januari 2010

Familjen bästa som finns

Jag blir såååååå ARG...Grrrrr... här har jag skrivit värsta längsta inlägget också bara försvinner det!!!!!! Jag blir så tokig!!!!!!
Hur som helst det jag sa var att tystnaden som var här idag när det bara var Noel och jag hemma den försvanna rätt fort när en efter en började "ploppa" in här på eftermiddagen det blev snabbt liv o rörelse här och det blir rätt mycket av den varan när man är många....men det är mitt liv!!! Ni är mitt liv jag ÄLSKAR er FAMLIJEN!!!!! Puss på er alla
Och Glad är jag idag....för nu är det bestämmt så nu längtar jag, älskar glada nyheter!!!

Så då förstår ni att eftermiddagen gick fort....Max kom till Melvin, Jesper åkte till Jesper....Emma skulle på Kickboxning skjutsa henne, vi kom dit men då var det inget idag, Phu!!! Hon brukar ju höra av sig när det inte är något men inte idag då!!!
Då åkte hon skidor med mig istället....alltid kul med ditt sällskap gumman!!!! Hur kul som helst var det idag och bra glid var det =) 3 km blev det då igen!!!!!
Och imorgon ska Melvin åka skidor med skolan och hans klass....som ska visst åka varje tisdag eftermiddag ett tag framöver så då får han skjuts dit och hem imorgon. Blir lite tokigt att ta dom på bussen för honom annars. Men dom måste ju passa på nu när vi har fått så mycket snö....
Nej nu ska jag gå och plocka ur tvättmaskinen sen är det kväller här i stugan...ok då liten stund lutar jag nog mig omkull i soffan och glor på något en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar