måndag 11 januari 2010

Kom iväg

Jag behövde inte fundera så mycket på det där med att ta en promenad idag...jag eller vi gick på engång....Noel skulle ju följa med såklart men Magnus förljde också med på en rask promenad innan han åkte till jobbet....Skönt var det, Noel han somnade han!!!!! Så nu laddar vi eller jag för en promenad till i morgon....sen blir det nog till att åka till gymmet på onsdag igen i min ensamhet för då jobbar brudarna....men får väl ta mig kragen och ge mig iväg ändå!!!!Det går nog bra bara man kommit iväg.......
Funderar även på att dra på mig skidorna någon dag och åka iaf 3 km (då åker jag/vi i borg), försöker lura Emma att följa med och åka en sväng på fredag eftermiddag...få se hur det går!!! Är det någon annan som har lust att åka en sväng så hör av er!!!!!!
Det är ju roligare och åka om man har sällskap, iaf om det blir mörkt även fast det är lyse i borg så blir det ju mörkt!!!!!
För det är ju kuuul och åka skidor ju, eller hur?????!!!!!

Barnen var nöjda med första dagen i skolan och det är ju skönt och nu är de ju vårterminen som har börjat, allt blir lättare på någotvis, ljusare, varmare och vi har ju sommaren framför oss och den närmare sig sakta, sakta men säkert!!!!
Hm...funderar nu om jag ska stoppa i mig lite frukt och mysa lite framför tvn.....i morgon är det en ny dag och nya möjligheter!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar