söndag 29 mars 2009

Vad händer?!?!

Vad är det som händer?!?!
Jo ingenting det är det som är felet, det går mig på nerverna snart....
Jag blir såå Arg och Frustrerad utav att det inte händer något...ingenting alls alltså!!!!

Usch vad jag klagar och gnäller om detta men jag vill ha min lilla Bebbe här NU!!!
Jag längtar så himla mycket, också ska man gå så här och bara vänta o vänta det kan ju göra en grå sten galen!!!!!!!! "Och mycket mindre mig....."
Så ni får nog stå ut ett tag till med mitt gnällande om detta!!
I´m so sorry!
Men jag hoppas ni förlåter mig!?!?!?!? Please!!

I dag har jag haft en rätt slö dag har inte gjort så mycket.
Jag har blonderat Emmas hår och det vart bra som tur var!!! (Tycker jag iaf) Så nu känner vi igen henne igen, för hon är en blondin!!!!! Jätte fin helt underbar....jag hoppas att hon håller med mig!!! :) :)

Nu ska jag gå och lägga mig så tar vi nya tag i morgon och bara hoppas att den stora dagen här snart, det är bara att ta en dag i sänder som det är nu! (skit tråkigt..ha ha ha ,possitiv jag är va?!?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar