tisdag 24 mars 2009

40 veckor...

Ja då har man gått i 40 fulla veckor i dag och vänta på den här lille krabaten helt otroligt, tänk vad tiden har gått fort ändå och nu är det snart det händer....den lille kommer snart ut till oss, bara han/hon har bestämt sig för att ta det Stora steget och "krypa" ut från den trygga tillvaron som den har i magen!!!!!
Från och med nu ska jag försöka ta det lugnt och vila mycket för att samla krafter tills den dagen jag måste åka iväg...för idag har det inte blivit så mycket utav den varan precis men man får väl ta och ändra lite på sig kanske!?!?!
För man ska ju orka med också....tänk ett maratonlopp, HA HA HA, precis som jag skulle orka med det men det är konstigt när man ska föda barn så får man super krafter från ingenstans liksom dom finns där inom en, men dom enorma krafter man får finns nog mest bara för att föda barn, för herre jösses vilken kick man får man tror inte det är sant!!!!!!!!!! Och sen är all smärta borta och där på magen ligger det lilla underverket och är bara helt underbar!!! Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det och snart ska jag få uppleva det igen helt otroligt vad lycklig jag blir och är!

Nu ska jag gå och dricka te och ta en macka, jag köpte ett mycket intressant grovt bröd idag när jag var ner på stan så jag måste smaka på den så sover vi nog gott sen jag och bebben, i allafall ett några timmar!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar