tisdag 17 mars 2009

En tripp till Hudik idag.....

Ja idag är man 39 fullgångna veckor av graviditeten av 40 - 42......och läget är lika precis som inget ska hända snart, men det är väl bara att vänta snällt tänker jag!!!

Så den lilla trippen till Hudik idag var inte på förlossning el så...utan bara en tripp med svärmor! Vi var och åt en jätte god lunch med Asiatisk bufé....jag älskar sådan mat!

Sen gick vi på stan strosa ett tag....Köpte en randig tröja på H&M som jag tänkte packa i BB väskan också hittade jag en jätte gullig bebbe pyjamas med bebbe tiger på också på H&M... (Se bilderna...) Sen hittade vi ett par skor till Emma som vi köpte på rea, vi ungefär samma stl så det brukar gå bra och det gjorde det!

Skönt att ha något att göra nu om dagarna så inte dagarna bli sååå enformiga det blir så långt att gå och vänta på att det ska hända något då!!!!!!!!!!!!!!

Rätt härlig vår väder börjar det bli....solen sken idag och det var såå fint och det töa bra synd bara att det blåste lite onödigt mycket! Men våren är nog på väg...med storm steg hoppas jag!

För jag älskar våren det ska bli så härligt när man kan börja gå ut och gå med bebben i vagnen. För det lär väl ska bli lite promenader tänker jag (inte så lite heller) för jag har ju lovat mig själv dyrt och heligt att det ska bli andra bullar av sen här nu!!!

Och det är ett måste för att jag ska må bra själv och trivas med mig själv!

Vi får hjälpas åt här hemma med den saken......


Nu ska jag gå och slappa vid tv en stund...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar