söndag 15 mars 2009



Idag har jag inte gjort mycket, det är ju söndag och det är väl en vilo dag!?!?! Har jag hört någon gång.... Igår kväll hade vi tv kväll här hemma med farmor och farfar och kolla in finalen på melodifestivalen!!!!! Och käka lite gott men faktiskt nästan bara nyttiga saker, vi dippa morötter, gurka och sen åt vi en frukt sallad med glass. Och i fruktsalladen hade vi mango och det är ju såååå gott, helt super gott med mango!!!!!!


Ja och till resultatet på melodifestivalen....mmmm...Malena Ernman med "La Voix" som vinnare vad ska man säga om det?!?! Jag hade inte röstat på henne iaf inte min personliga favorit precis men å andra sidan hade jag ingen annan favorit heller så det spelar ingen roll precis. Det har ju inte gått så bra för sverige dom senaste åren heller i den stora finalen så spelar roll vad man skickar, det kanske går bra också vi får väl se i maj!!!!




I morgon ska jag till MVC och kolla läget hur det står till mig och lill bebben för nu är det på slut tampen riktigt även om jag ska gå över tiden så är det på slutet nu!!!! Men man hoppas ju att det ska komma snart så man får hålla om den lilla och känna hur underbart gott bebben luktar. Man kan bara lukta, lukta hur länge som helst.


Sen måste jag nog ta mig i kragen och packa lite saker som jag ska ha med mig på förlossning/BB har ju inte gjort det ännu men det får väl bli veckans projekt jag ska väl ha något att göra då också!! he he he.




Nu ska jag gå och kolla på film med Magnus och Emma, det blir svenskt "Rallybrudar" hoppas den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar