fredag 20 mars 2009

Vårdagsjämningen idag.....

Idag har jag varit och handla, skit tråkigt tycker jag att det är....men vad gör man inte!!!! Och det tar ju så lång tid för mig nu med tjock magen när jag ska gå och handla och ont gör det, fy!
Så idag vart det inte någon eftermiddags vila så det känns i kroppen nu, jag är rätt trött!!!!

Men ikväll kom ju världens goaste lilla kille och hälsa på, ja just det - John-John kom ju!!! Ja och hans "päron" såklart, Sofie och Anton! Hur kul som helst att dom kom och hälsa på....och John-John är ju så himla go, ett riktigt charm troll!! Hoppas vi ses snart igen.

Härligt med den här dagen är att det har varit så varmt fast det inte har varit någon sol....det var 10 grader varmt när jag åkte till stan, så idag har det töat på rätt bra ändå och det är toppen tycker jag. men så är det ju vårdagsjämningen idag så lite käning av våren måste vi ju få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar