fredag 13 mars 2009


Alltså idag är det fredag den 13!!!!!!!!! Så idag får man passa sig, för med min otur ska det väl hända nått. Men mest synd om och mest otur har min goa Emma som skulle till Stockholm idag med farmor och vaknar med nästan 39 graders feber!!! Och är jätte dålig...stoppa i sig panodil och åkte iväg ändå så jag hoppas det går bra. Dom ska iväg och se genrepet på finalen på melodifestivalen så hon ville ju hemskt gäran åka också. Hoppas att allt löser sig till det bästa ändå, Kram älskar dig!!!!


Själv ska jag samla lite krafter och gå och göra mig i ordning för att åka till staden och handla, väntar till Magnus har slutat jobba så han får följa med mig eftersom jag har blivit så klen och nästan trott att jag ska svimma i affären förr då är det skönt att ha något med sig.

Inte för att jag har någon minsta lust men vi måste väl ha något att äta tänker jag.

Så önska mig lycka till!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar