torsdag 19 mars 2009

Veckans projekt.....

I dag har man inte gjort många knop kan man säga....har bara känt mig olustig och frysen hela dagen. Och precis hela dagen har jag varit kissnödig, jag blir tokig för det är så jobbigt när man ska känna så!!!!!!!!!!!!!!!!! Men annars är jag på gott humör och bara väntar snällt!!!

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge", brukar man ju säga och det är ju sant.



I morgon är det fredag igen, gud vad veckorna går fort man hinner inte riktigt med.

Det är slutet på Mars och snart är vi inne i april o maj kommer sen med raska steg, den kanske finaste tiden på hela året, mnja inte bara kanske, jag tycker nog att det är det för man njuter så och man tar vara på alla fina dagar på speciellt sätt tycker jag. Och allt som händer ute det är helt otroligt det bara exploderar också blir bara helt fantastiskt underbart ute......sen kommer sommaren - hoppas vi får en bra och fin sommar i år, för sommaren är som våren helt underbar!
Och nu när jag får och ska vara hemma....jag ska bara njuta och mysa med hela familjen!


Jag hade ju ett projekt den här veckan som ja skulle klara av...jo packa väskan tills jag ska iväg! Men det är ju så svårt, jag har så svårt att tänka mig VAD jag ska ha med mig, VAD jag behöver ha med mig!!! Äsch tänker jag bara, jag hinner packa...men eftersom alla frågar mig om jag har gjort det och råder mig till det så har jag nu börjat lite smått...



Ja här ser ni...jag har tagit fram väskan i allafall....nej det är grejor i den också - säkert! Också Grodan såklart den ska med, den har Emma; Jesper och Melvin har köpt till lill bebben, visst är han söt?!?!! Det blir nog bra det här, jag får stoppa ner något lite då och då så ska ni se att jag blir klar och hinner i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar