onsdag 18 mars 2009

Vår, vår, vår......

Vad härligt det är när solen skiner och det töar man får ju hur mycket ny energi som helst....och det är ju bara härligt, härligt man blir sååå glad!
Var in till stan idag och handla det nödvändigaste, det är ju så tråkigt att handla mat men ett nödvändigt ont. Hämtade Jesper på skolan när han slutade så han följde med mig, bra att ha lite bär hjälp med sig när man inte kan själv längre....sen hjälptes vi åt att laga lite mat när vi kom hem.

Och senare på em så kom min goa vän och arbetskompis Jannice och hälsade på!!! Med sig hade hon sina Kids Johanna och Johan!!!! Det var såå kul att bara sitta och prata och fika lite det behöver man ibland. Man önskade att det blev oftare men allt rullar ju på för alla hela tiden och man tar sig inte riktigt tid - tyvärr! Men jag hoppas att vi ses snart igen - vännen!
Själv är jag rätt trött just nu har inte haft något tillfälle att vila på eftermiddagen, som jag nu mera verkligen behöver med min stora mage och sömnlösa nätter! Man måste ju försöka samla några krafter till den stora dagen! Så nu blir det "bingen" här näst för mig, Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar