måndag 23 mars 2009

Dagen B som i bebis.......

Ja idag är det den stora dagen inne kan man säga, alltså dagen B som i bebis....det är idag jag har tid 23/ Mars!!!! Men som jag har räknat med så ska jag gå över tiden något och det är väl inte många som får sin bebbe på utsatt dag!? el?!?!
Så jag är inte ett dugg förvånad precis över att jag inte har fått ännu.
Men magen har sjunkit jätte mycket så bebben ligger jätte långt ner och det känns kan jag säga!
Var idag till MVC och Barbro för sista gången för koll, har jag inte bebben kommit nästa tisdag så får jag åka till Hudik ( har fått tid) på v 41 koll då blir det väl en lite större koll.... men vi får hoppas att bebben redan har kommit då!!!!:)
Allt gick bra på MVC idag och det är ju skönt att allt é bra, så nu är det bara att vänta snällt och spänd av för väntan.....

Sen var jag på skolan och på utvecklings samtal med Emma och det gick bara bra men man får ju var lite på stridig över vissa saker när det gäller skolan! Och man ska inte ge sig har jag lärt mig för dom har inte alltid rätt, utan väldigt sällan måste jag säga!!!!! Man ska stå för sina åsikter och våga framföra dem!!!!!!!!!!!

Det var tur att helgen har varit lugn för idag blev det allt istället. Phu!
Den stora grejen som hände i helgen var att min "lilla" Emma köpte moped i lördags! Så man får väl inse att hon inte är så liten längre, utan börjar bli rätt stor!!!!!
Men hon fyller ju inte år förrens i Augusti så hon får ju vänta med att köra den (men tiden går fort)...men hon/vi hittade en jätte fin moppe till bra pris o.s.v så då får man ju slå till. Ok hon kommer väl få prova åka någon gång då för hon måste ju få testa eftersom ja e så snäll, men fy vad stor hon blir det går ju såå fort!!!!!
Och tänk jag själv blir inte nå äldre...vad konstigt det är här i världen!!!!

Fy fy idag kom vintern tillbaka med besked kan man säga, jag som trodde våren var på språng med storm steg men det får vi visst vänta med,- tyvärr! Nä i stället så får vi skotta en massa och det har man ju liksom tröttnat rejält på den här vintern. NEJ GE MIG VÅR NU!!!!
Och hörn ni...det här var ju inte såååå länge sedan...el?!?!?! Min lilla "Emma Persson Mi".





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar