onsdag 25 mars 2009

Vila vad är det?!?!

JA, jag är hemma ännu....så var det sagt!!! Det är standard frågan folk har till mig nu förtiden. ( det ser dom väl själva när dom ser mig då behöver dom väl inte fråga!!!!!!!!!!)

Jag som lovade mig själv att jag skulle börja vila och ta det lugnt fram tills det dax med början i dag men det gick inte som jag hade tänkt mig. Jag har så svårt att ta det lugnt och bara vara, och nu när jag vilar så hinner jag tänka såå mycket och då blir det så jobbigtoch jag blir ju såå nervös (varför vet jag inte) så jag måste hållla mig syssel satt.
Så idag har jag städat sovrummet och bytt gardiner o.s.v, ja också har ju tvättat såklart det kan jag alltid göra....det är ju mindre kul kan jag ju säga.
Sen i kväll har jag färgat håret, lika bra att passa på medans tiden finns för sen kan det ju dröja innan man har tid med sådana grejor, - ja innan man kommer på banan igen och kan tänka på sådana saker!!!
Så få se nu vad jag ska hitta på för något i morgon för att fördriva tiden.....ok vila lite ska jag försöka göra! - LOVAR!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar