onsdag 11 mars 2009

Onsdag 11 Mars 2009

Det här är alltså första gången jag bloggar är på upplärning !!! Det är inte lätt för jag är ju lite trög på sådant här, innan det kopplar där uppe men det kommer ska ni se. Tänkte få till det med att blogga lite nu när jag är hemma och blir hemma ett tag.
Så jag kan dela med mig med lite bilder på det lilla underverk som kommer nu snart vilken dag som helst och på dom tre som jag redan har!

Väntan börjar bli lite lång nu man vill att lill bebben ska komma nu, helst med det samma så man får lukta och bara få hålla om bebben och njuta!!!!!
Den sista veckan har varit jobbig för jag har varit såå förskyld och då gick liksom luften ur mig, jag orkar ingenting väntar nu bara att det ska vara gjort. Men är i v 38 +2 så det är ju inte så mycket kvar. (även om man ska gå över tiden)

Önska mig nu lycka till med det här, både bloggandet och förlossning!
Kram alla goa människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar