lördag 28 mars 2009

Ja, ja det har INTE kommit någon bebbe ännu!!!!!!
Jag tänkte på det igår att jag är nog gjort för att gå och vara gravid för bebisarna vill inte komma ut dom trivs såå bra där i min mage.....och inga större problem har jag haft under någon graviditet förutom foglossningar och ryggont. Bådet med Emma och Melvin gick jag över tiden och nu med den här lilla krabbaten det är bara Jesper som kom dagen före utsatt tid, han var rastlös redan då, hi hi hi. (men go)

Men jag måste ju säga att nu är det sååå tjatigt så ni kan inte tro, det känns som det aldrig ska hända något!!! Dagarna bara går och går och inget, ingenting händer jag blir knasig snart! Och man kan ju bara bli deppig av att titta ut snö, snö, snö det verkar aldrig ta slut på den här vinter, för i natt har det kommit en massa snö igen - Jag blir tokig, jag får panik!!! Det känns som istiden har kommit för att stanna....
Vart har våren tagit vägen?!?! Släpp fram den och låt den stanna för du är efterlängtad kan jag säga, av många kan jag nog lova!!!
Det kanske är vår lilla bebbe som kommer med våren ska ni se!!!! :)
Och nu har det blivit så att jag hela tiden måste hålla mig syssel satt annars blir jag aldeles knasig...och bara gå här hemma och inget göra det går inte alls, så idag åkte jag in till stan en sväng och shoppa bara för att ha något att göra!!!!!!!!
Det blev lite saker till bebben då såklart, lite måste man ju få suga på karramellen medans man går och väntar!!!!

Sen gick jag och kolla på lite kläder åt mig själv vad man skulle kunna tänka sig sen, för nya kläder måste jag ha för herre gud hur min garderob ser ut det är inte klokt. Dom kläder som har och är något att ha dom har jag ju haft nu och dom kommer ju inte va nå kul ha sen för där sitter ju magen kvar!!!!!
Nej måste försöka hitta något nytt sen.....

Annars har dom haft stor städning här hemma idag, både Emma och Jesper har stor städat sina rum så det var riktigt skönt att åka hemifrån en stund idag på eftermiddagen ska ni veta.
Nej nu ska äta "lite" choklad och tycka synd om mig själv....läste någonstans att gravida blir lugn utav att äta choklad!!!! Så det behöver jag verkligen nu!!! :)
Oj! Glöm inte att ställa om klockan i natt...hur ska jag komma ihåg det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar