torsdag 12 mars 2009

Torsdag 12 Mars

Kom på en hemsk sak idag....vad ska man ha på sig när man inte är gravid längre?!?!?!!? Snacka om panik, det man har kunnat haft nu har man ju haft så dom kläderna är ju inge kul att ha sen - där sitter ju jätte magen!!!! Och dom andra kläderna känns ju såååå mossiga, tänk om jag kunna vinna en massa massa pengar så kunde jag köpa en ny garderob!
Det är tur att det går mot vår och sommar för då känns allt mycket roligare och det är roligare och köpa kläder, allt är roligare och lättsammare!!!!!!!!!!!
Ja man får väl försöka lösa det på något sätt...men hur?!?!?!!?

Och nu hoppas jag att min familj ska bli friskare, det har varit bra krassligt sen veckan före sportlovet då Jesper började med förskylning sen har det bara rullar på och det sitter i sååå länge. Idag fick jag hämta Emma från skolan på fm och Melvin och jag har varit sen förra veckan. Magnus har varit hemma den här veckan, så nu får det väl ta och ge sig snart!!!!!

Jag vill känna mig pigg och kry nu när man snart ska iväg till förlossningen så man orkar hänga med på noterna.... och så man får det överstökat!!!!!!! Men det är nu en dag närmare målet och det känns ju skönt.
Men just nu känner jag mig rätt nöjd nu när jag har kommit så här långt med att lägga in ett nytt inlägg alldeles själv här på bloggen. Jag måste ju hålla på annars så lär jag mig aldrig och förresten så hinner jag glömma bort också, så nu e jag nöjd. Ska sen försöka avansera lite med att lägga in lite bilder också men jag tar lite för var dag så ska det nog gå bra (tillslut ha ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar