söndag 5 april 2009

DET HAR HÄNT!!!!

JA, DET HAR HÄNT.......
Det är helt underbart....Tisdagen den 31 Mars kl:20.37 tittade världens underbaraste lilla Prins ut!!!!!!!!!! Allt gick jätte bra och rätt så fort, och jag som hade gruvat mig såå!! :)
Det är en sådan helt underbar känsla när det är färdigt, all smärta och alla spänningar är liksom borta med det samma, allt är bara helt underbart, det går liksom inte att förklarar jag önskade att jag kunde!
Och där i min famn hade jag min lilla prins och kärleken till det lilla knytet bara exploderar inom en och förresten just i den stunden tror jag man älskar hela världen!!!! hi hi hi
Helt underbara personal hade jag med mig så ett stort tack till Sandra och Kristina som gjorde detta så bra för mig/oss!!! Hade inte klarat det så bra utan er.

Lill prinsen som nu var mindre än jag hade väntat mig vägde 4 115 g och var 53 cm lång och har fått namnet Noel.
Och han har varit så "snäll" hela tiden, sover och äter, sover faktiskt rätt bra på nätterna också.
Men trots detta så hade han gått ner lite för mycket i vikt när vi var till Hudik på läkar koll i fredags, han vägde då 3780 g så vi fick order om att äta äta äta i helgen och på måndag (i dag) åka och väga honom igen så får vi se.

Det har inte hänt så mycket annat på den här veckan....all tid har liksom gått till lilla Noel som sig bör....... :) :)
Tänk att man nu har 4 barn alla mycket olika åldrar.... och alla behöver en på helt olika vis.... otroligt, vill bara säga att jag älskar er allihopa...puss och kram från mamma!!!!!!
( ska lägga ut lite goa bilder på Noel sen, det lilla underverket!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar