fredag 1 april 2011

Vart tar tiden Vägen??????

Tänk att igår fyllde lilla Noel 2 år, vart tar tiden vägen?!? Känns som det inte var länge sedan han föddes......han kommer nog alltid "få" vara liten för oss alla här hemma.... våran lilla Trassel Sudd=) Noel hade en super bra dag igår med mycket fina/roliga presenter=) Jag själv känner mig helt slut idag....skönt i allfall och vara ledig idag för att sen jobba helg igen....och till veckan jobbar jag tis-fre dag för att sen var ledig i 8 dagar!!! För på söndag den 10/4 åker vi till Sälen och det ska bli så skönt och bara få vara ledig, det behöver jag verkligen nu!!!! Här ska vi bo i 5 dagar... rätt hyggligt tycker jag!!!!
Ser framemot att vara ledig med barnen nu eftersom Sportlovet gick åt till att bara vara sjuka!!!! Så vi behöver det här nu allihopa och bara mysa tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar