tisdag 12 april 2011

Norge

Inget vidare till väder idag....regn, rusk, snö och alldeles tjock dimma!!!!! Vad gör man då här i Sälen?!?! Vi satte oss i bilen för att hitta på något och vi hamnade i Norge!!! Där blev det Pizza Lunch...en helt underbar Pizza på ett fantastiskt ställe som hette "Peppes Pizza". Ett jätte fint ställe med jätte mysig inredning. Tydligen en Pizza kedja i Norge. När vi var propp mätta av all go Pizza och skulle gå så ville Melvin köpa ett av dom fina glasen som vi drack ur till maten, så han var och frågade, men då var dom så snälla så han fick ett glas av dom. Och åh vad han blev glad, han som ville ha ett suvenir från Norge när han äntligen kom dit. Tråkigt väder men oj vad skönt att vara ledig och bara mysa...äta gott och dricka gott det är väl livet det och mysa med alla mina goa barn!!! Precis vad jag behöver!!!! Sen kan jag se framemot Påsklovet för då är jag också ledig och det ska också bli såå skönt!!! Då står "Buspalatset" på agendan....önskemål från oväntat håll, någon med stort barnasinne kvar!!! Så det är klart att vi letar oss dit och sen blir det väl till att njuta av den underbara Våren och hitta på något annat tok!!! Nog om det nu.... Nu ska jag ta mig en dusch och plocka fram lite gott och smaska på!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar