tisdag 5 april 2011

Goda Råd

Skulle ju behöva några timmar till på dygnet ja...... Hinner inte med allt jag vill och borde göra...... Den här dagen har varit full späckad, snart -snart ska jag andas ut en stund innan jag kryper ner i sängen i hopp om attt få sova bra!!!!! Vaknar snart till ännu en full späckad dag, helt kört den här veckan så det ska bli så skönt att åka bort på söndag!!!! Dom här 5 goda råden hittade jag på Aftonbladet.....tycker att det var 5 saker som man kan tänka på när man vill, försöker och tänker ändra sin livstil o tänk!!! Jag själv försöker och försöker....ibland är jag rätt duktig men det är många bitar som ska falla på plats. Hoppas det vänder snart och det tror jag, känns som så. Har ju fått en super bra "hjälp" som ska hjälpa mig och få alla bitar på plats och ändra mitt "tänk".... och alla goa vänner som hjälper o bara finns - Ni är guld värld, LOVE!!!!!!!
Och till något helt annat.... Visst är dom söta?!?!?!



Ikeas "Morot" och "Broccoli"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar