lördag 16 april 2011

Glad idag


Glad idag!!!!


Måste ju bar berätta för er om vårat lilla stjärnTroll idag....Han älskar ju att vara ute!!!! Han skulle kunna vara ute för jämnan han är så himla lycklig när vi är ute, han skiner hela han. Så idag självklart gick vi ut i det otroligt fiiina vädret och Noel stromtrivdes men det var ju bara det att det gick ju inte och få honom och sova något....så det slutade med att tillslut när vi hade fått in honom på em/kvällens så total däckade han och somnade golvet!!!! Bara så där rakt av....saken var ju den att vi tyckte att det var för sent och "sova middag" så vi tänkte att i kväll blir det tidig kväller istället. Men det var som att trycka på en knapp....så sova han!!! Men det blev inte så länge så sen blev det mys och badning.....till och med Laban o Nasse fick bada!! (i tvätt maskinen) Och han är ju så lycklig när han får hämta dom själv i tvättmaskinen....då luktar han och tycker dom luktar sååå gott......


Melvin har varit till Kulturhuset med farfar idag dom hade en prova på dag....så nu har han bestämt sig vad han ska söka in på för något instrument.....jo det blev....håll i er...Saxofon!!! Det blir kul det hoppas han kommer in.


Jesper och hans klass dom har sålt "bröd" på E-center idag och det gick jätte bra för dom det var liksom sista rycket inför skolresan som blir i slutet av maj. Annars har han och är han hos Jesper Larsson idag/natt.


I morgon blir det till han åka upp till Trönö grabbarna har avslutning på Rockskolan...hoppas jag hinner se dom för jag börjar jobba kl 3...ska ringa och säga att jag ev kommer lite sent o jag kan stanna till halv 10 i morn kväll istället.....det är första gången för Melvin så det skulle var kul och se dom. Jesper spelar trummor och Melvin spelar bas.

Jaja allt ordnar sig tänker jag=)

Nu ska jag bara vänta på att Emma ska komma hem så kan jag gå och lägga mig sen. Hon tog moppen och åkte till Kicki!!!!


Glad idag...kan det vara vädret?!?!?!?

Ha det så bra KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar