måndag 18 april 2011

SöndagMåndag

Söndag Vad hände igår....inte så mycket men jag njöt av det underbara vädret såklart!!! Kl 14.00 var det Trönö som gällde och Avslutning på Rockskolan.... det är alltid lika kul och i år så var det dubbelt kul för i år har ju både Jesper och Melvin varit med. Och tro det eller ej dom spelade i samma grupp.....det var dom två och en kille till!!! Men dom var SUPER duktiga =) ...men det var ALLA tre grupperna!!!! Jesper spelar trummor och Melvin spelar bas. Sen var det bara att åka direkt och göra ett arbetspass 15-21........Instängda var vi också på vår avd för dom hade misstänkt magsjuka. (men det var nog inte.....tur) Men vi hade det så bra vi såååå =) Sen åkte jag raka vägen hem och luta omkull mig soffan och då blev det Wallander - Arvet!!!! Sen sova. Måndag Jobb kl 7-15, lite vilsen var jag dock idag var inte på "min" avd men allt löser sig tydligen!! Slutade tidigare idag hade "möte" inne i stan kl 14.30 efter det hämtade jag lille Noel och han var såå lycklig när jag kom DOM hade ju varit UTE heeela dagen - Vilken lycka för honom!!!! Sen hem och laga mat i raketfart...för sen skulle vi ju på teaterföreställning "Rymden" på skolan, Melvins klass har jobbat med rymden sen i höstas och nu var det avslut liksom. Såååå Bra dom är så duktiga.... Ska lägga ut bilder på dom sedan Ni måste se dom =) Nu blir det soffan och kolla lite på nått som jag har inspelat sen vi var borta....sen måste jag sova börjar 6.45 i morgon - PUST!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar