måndag 11 april 2011

Varmt är det här i Sälen iallafall. Vi hade solen som lyste på oss på förmiddagen sen hade den nog ett annat uppdrag för sen försvann den!!!! Men varmt har vi iallafall. Har varit ute mest hela, dagen på fm blev den en liten promenad och sen vara ute och "stöka" med Noel. Och efter lunchen så blev det en lite längre promenad för mig och Noel, men mitt sällskap somnade nästan på engång och det var väl tur det om han ska orka med! Emma och Farmor Marianne åkte på en skidtur, gick rätt bra vad jag har förstått....iaf mellan "alla" vurpor!!!!!!!!!!! Dom var jätte blöta när dom kom hem. Och grabbarna lika så sen dom hade varit ute på sin runda. Och Magnus då?!?!?! Mnja! Det är väl inte så bra faktiskt. Han mår pyton. Om det kan vara en släng av förskylningen som jag har fast i en annan form! Ja jag vet inte, men hoppas att han snart är piggare iallafall. Men mys har vi och det är huvudsaken!!!!!! Tänkte på idag när jag kommer hem.....då ska jag hänga ut tvätt så då hoppas jag på fiiin väder!!! Åh vad härligt....det luktar så gott ju. Också kanske jag kan kratta på ena sidan på framsidan!!! Den andra sidan hoppar jag över eftersom dom förmodligen kommer snart och ska gräva upp största delen av gården!! Sååå trååkigt men nödvändigt, blir säkert jätte bra när det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar