torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Ja, jag drömde om Päron Loka....och jag fick min Päron LOKA tillslut - ljuvligt!

I går var det en galen dag - tok mycket och göra!!! Men den började bra, jag var till Anette och fika lite på förmiddagen innan jag gjorde något annat....Sen var det utvecklingsamtal på skolan med Melvin, träffa Magnus på stan, uträtta en massa och sen åka och handla!!! Phu !!!
Sen hem och göra lite mat och börja städa av lite och börja göra lite Påsk....(har inte hunnit tidigare) jag har ju en hemma här som bara tok älskar påsken och vad gör man inte!!!
Men det var en BRA dag för jag blev sååå glad för Emmas Skull... hon fick tillbaka sina prov resultat i matte o Engelska och det gick ju TOK bra!!!!!! Jiiipiii sååå kul..... Grattis gumman!!!!


Idag på självaste SkärTorsdagen så började jag, Magnus och Noel med att åka till min Mormor Anny....det var ett tag sedan men jag pratar ofta med henne i telefonen!!!! Sen följde jag med mamma, som också var hos mormor ner på stan....hon ville ha lite smakråd över lite kläder!!! Och det blev såå bra innan det var färdigt så jag känner mig så glad!!!!! Snygga grejer blev......men man blir ju så sugen själv på en massa. Och när det är sådan här väder så är ju allt bara så himla härligt!!!!
Sen när vi kom hem så har jag bara poat på.....Grabbarna har varit ute och Emma åkte iväg och skulle träffa kompisar!!! För mig blir det nu duschen och sen ska ja äta ägg!!!!

Kram och Glad Påsk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar