lördag 9 april 2011

ARG

Åh vad jag blev arg idag när jag vaknade med jätte ont i halsen!!!!!! Kände mig helt vissen...så det blev ingen Zumba för mig idag och jag som hade längta tills idag. Men har haft fullt upp hela dagen varit in till stan en sväng, tagit reda på en massa tvätt också har vi packat o packat. Herre jösses vad packning det blir när man ska åka bort 6st. Nu är jag så trött, har suttit och lagt in mitt jobb "önske schema" för juni-september!!!! Och det är det värsta jag vet och göra. fast jag tycker det är bra att vi kan styra/välja själva men nu hade jag så mycket annat i huvudet och var trött så nu blev det väl bara rappakalja av allt!!! Ja ja det ordnar sig väl tänker jag..... Nu ska jag gå och lägga mig och sova lite måste upp tidigt har en massa och göra innan vi åker!!! Godnatt och sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar