onsdag 6 april 2011

Motivation

Ja vart tog min Motivation vägen?!?! Tala gärna om det för mig om det är någon som vet eller har sett till den.......för jag har ingen susning!!!! Men det är väl bara att ge sig på det igen.......Jag har ingen ork, lust eller tid känns det som!!!!!Och det går så mycket energi av mig och bara ha dom här känslorna....Men det är ju dom som ska BORT är det ju tänkt. Men HUR????? Jag söker den vägen med ljus och lykta...... Men i morgon är det en ny dag med nya möjligheter och beslut!!!!!!! Jag ska då ge mig på Detoxen igen som jag har hållt på med ett tag, men som idag bara blev blaha blaha......ingenting alls!!!! Men så har det varit en seg dag också fast ändå bra. Har varit på folketshus/röda rummet på KUL dag!!!! Så det blev mycket att sitta still...och det är man ju inte van vid på det sättet. Så det blev dåligt med Detoxen...... ....men i morgon är jag på banan igen!!!! =) Nu jobbar jag ´"bara" 2 dagar sen är jag ledig och det ska bli såå skönt, precis vad jag behöver nu ladda batterierna lite granna på borta plan!!!! Så kommer nog Motivationen tillbaka......och förresten så tror jag inte att den är så långt borta...för när det är sådana här dagar...vår liksom, solen skiner, snön smälter och man känner att värmen smyger sig på, då blir man ju bara såå lycklig och allt känns så mycket lättare och roligare!!!! Så välkommen sköna VÅR!!!!! Och en sak till innan jag letar mig till sängen för att sova för min egen skull och min "stackars" arbetskompis som ska jobba med trötta mig i morgon och nästa dag, så vill jag bara säga att i går fick jag syn på en sak som gjorde mig så super lycklig!!!!! Jag satt vid datorn och kolla runt lite och som alltid så kollar jag ju in min dotters blogg och vad får jag syn på JO en text som handlar om MIG...ja om mig och Magnus!!! Man kan inte bli så mycket lyckligare....Så jag vill bara säga att jag ÄLSKAR DIG EMMA fina fina du!!!!! Du är rätt grym själv måste jag säga och vad skulle jag göra utan dig?!?! Så glad att du finns hos mig Kram på dig hjärtat finns alltid här för dig!!!!! http://emmamariepersson.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar