fredag 15 april 2011

VÅR fredag

Härligt här hemma också!!!! Kanon väder måste jag säga!!! Dagen startade med att skjutsa iväg Noel till Dagmamman jag skulle vara på jobbet för 4 timmars Arbets teknik med min arbetsgrupp på Ängen, kul och träffa alla tillsammans och sitta och prata osv. När det var klart så måste vi (jag o Anette) kolla in hur schemat o alla krockar såg ut för sommar schemat Jun-sept. Så vi krocklöste lite granna... under sommaren o semestrarna gick det ju bra MEN sen då...jaja det ordnar sig säkert!!!!! MEN............. Hur som helst sen hem en sväng och sen skjutsa Melvin till Nils, hämta Emma på skolan och sen hämta Noel hos Dagmamman ja dagen har liksom rullat på och där emellan så har jag tvättat!!!! Från det ena till det andra..... Det är så himla underbar och se Noel när han är ute han bara älskar det, han skulle kunna vara ute dygnet runt!!!! Och lille bustrollet har ju börjat prata på så himla mycket det kommer ord och uttryck heeela tiiiden vad fort det går det är inte klokt det bara bubblar ur munnen på honom. Haha också ska man hinna med och förstår allt...för det ska man ju också göra för gör man inte det så blir han ju såå förtvivlad, så det gäller och vara alert i knoppen!!!!! Nu måste jag nog gå och sova för i morn har jag kanon mycket och göra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar