onsdag 10 juni 2009

Vart tog sommaren vägen?!???

Vart tog sommaren vägen? Man ska inte behöva frysa så här i mitten på Juni tycker jag, den svenska sommaren är ju så kort ändå och nu går dagarna och ingen värme o sol syns till jag blir smått galen!!!

Man får liksom ingen lust att göra något ute heller...som tex att skaffa sig trädgårdmöbler!!! Men jag/vi måste väl ändå ta tag i det så vi har dom iaf om sommaren hittar på och titta förbi för då vill vi väl kunna sitta ute...och då ska jag ta en bild så ni får se vad fint det blir och jag som fick så fina ljus igår att ha på mitt ute bord!!!!

Ja trots regn och kyla så har vi varit på fotboll ikväll...Jesper (P12) spelade i Regnsjö han fick skjuts så han åkte själv idag och jag och "små" grabbarna stannnade i Borg på Emmas match och dom spelade mot Ljusdal....och båda förlorade i kväll - tyvärr!!!
Vi tittade till Internfotbollen också innan matchen...där Mevlin skulle ha spelat men som nu får vänta lite med det tills "såret" ha läkt ihop lite mer iaf. Men vi kollade en stund.



Lill "Po" är hur glad som helst, gillar att va på fotboll och det är väl tur det!!!!
Fina bubblor jag gör va?


Man blir trött när man har så roligt....

1 kommentar:

  1. Lilla söta Noel...nu måste jag få komma å klämma på honom snart...! Kram

    SvaraRadera