onsdag 24 juni 2009

Sommar och Sol

Det är väl så här vi vill ha det. eller? Sol, mycket sol och mycket värme det är ju såå grymt härligt tycker jag, man blir bara såå lycklig när det är så här!!

Så idag var det bara mys...själv har jag försökt fått lite "färg" på mig och hur jag lyckas?!? Mnja inte så lätt med en lite go Bebbe som inte alls ska vara i solen men vill vara hos mamma, Mycket! Så det där med "färg" det får bli som det blir det :)

Men vi åt Fruktsallad och det är ju såå gott (med jordgubbar, mango, kiwi, vindruvor och melon) och drack vi hemma gjord rabarbersaft, som jag faktiskt har gjort! Det ni det trodde ni inte va?? hi hi hi



Rabarbersaft...kolla isbitarna visst é dom gulliga, fiskar o en blomma????
Ja som ni ser så var Noel (och Laban) rätt nöjd ändå i skuggan där han fick vara!!!!

Sen i kväll var Emma, Noel och jag in till stan en sväng och då passade vi på att ta en promenad upp till Pappa Magnus som jobbade. Vi parkerade bilen nere på stan också knatade vi i väg det var jätte skönt och kameran hade vi ju med sig så det blev lite bilder som vanligt.




Några av bilderna jag knäppte, jag gillar ju parker faktiskt det är liksom ett lugn över dom och det gillar jag och sen är det ju ett plus att det är rätt fint i många parker! ( iaf här i S-hamn)

Vart Melvin och Jesper var? Jo dom hade åkt Amazon med farfar till Källvik!
Satt just här och läste lite bloggar...också läste jag på din Sofie att du hade fixat inställningarna så att man kan kommentera inläggen utan google konto! Det skulle jag också ha gjort men blir inte av....för ni som har frågat varför det inte går att kommentera på min blogg, JAG SKA FIXA DET!!! Men jag måste vara på humör för jag är ju inte så teknisk av mig och inge tålamod har jag heller....så blir inte förvånad Sofie om jag hör av mig, hi hi hi.
Nej nu måste jag hoppa i säng så jag orkar med en ny dag med sol o värme, och fotbollskväll är det oxå Emma har hemma Match mot Bollnäs. Förresten så sa jag nog inte att Emma var till Bergsjö och spela igår och då VANN dom med 5-2 såååå kul, så nu är dom väl peppade till Max tills i morgon, tjhooo det ska bli kul.
Men först innan det blir Bingen så ska jag skicka iväg lite bilder för framkallning....Sovgott alla söta!

1 kommentar:

  1. Hej Älskling, Vilka fina bilder du har knäppt!

    SvaraRadera