måndag 22 juni 2009

Lång väga besök!

I kväll kom Frida, Kim och Ing-Marie och hälsade på...det var ju sååå länge sedan jag träffade Frida typ ett halv år sedan men det är alltid lika kuuuul att ses synd att det inte blir oftare, men Frida och Kim bor ju i Göteborg så det är ju en bit bort!
Ser redan fram emot nästa gång vi ses - Kram på er!!!!
"Ska hålla koll på om du bloggar något Frida, hi hi hi"


Noel och Frida myser!

Noel hälsar och tackar (igen) för dom fina presenterna han fick, han träffade ju sin första kärlek på det viset det var pussar och kramar vid första ögonkastet och ett stort leende det....och vem är hon?!?!???



Jo det är ju...
...Lilla Anna!!!!

Och man förstår ju honom oxå för hon är ju super söt alltstå, eller hur?!??? Noel fick oxå långe farbron som skallra...och present kort på Barnens hus, hur bra som helst! Det är ju så mysigt med Lilla Anna och den långe farbron det är ju sådant man kommer ihåg sen man var liten själv, liksom "Tummen" och "Spöket laban"och dom figurerna har ju kommit tillbaka nu i alla möjliga grejor det tycker jag är kul iaf för dom är ju super mysiga!!!

Och jag själv fick en super fin och läcker väska av Ing-Marie som hon har sytt!!! Hon syr hur fina väskor som helst varenda tjej borde och vill nog ha en! Och jag har en!!!! Emma har oxå en, den är super läcker för den är det smurfarna på och hur många har en väska med smurfarna på?!?!!? Nej just det inte många och jag tycker smurfarna är heta och hur mysiga som helst så är det bara! :)

Visst é den fin?? Hur bra sommar väska som helst tycker jag! hi hi hi tyget har jag valt själv för en tid sen....Tack tack Ing-Marie!!!! Den kommer bli använd... massor.....jag är så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar