torsdag 18 juni 2009

Den svenska sommaren

Regn, regn och åter regn....jag vill ha sol och värme men vart har solen tagit vägen?
Känns som sommaren bara regnar bort och kallt är det också det är ju inge "varm" regn precis! Nej nu har jag fått nog men vad ska man göra? Det är väl bara att gilla läget och göra det bästa av det hela tänker jag.
Vi får hoppas på att den varma och härliga svenska sommaren kommer till oss snart :)

Men nu har jag iaf varit och köpt mina trädgårdsmöbler, är så lycklig ska ni veta! Så nu när det blir soligt och varmt kan JAG sitta ute och mysa, fika. Det enda som fattas nu är dynor till stolarna men det ska nog ordna sig, har iaf något att sitta på där ute om jag vill.

Annars så var vi och handlade mat idag jag, Emma, Melvin och Noel och usch och fy vad mycket folk det var i farten som tydligen måste göra samma sak till midsommar "konstigt :)", jag fick nästan panik ett tag - Dom var överallt, folket alltså! Men jag överlevde den här gången också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar