torsdag 4 juni 2009

Trist...

Fy vilket trist väder man får ju spader på det här!!!
Så idag har jag försökt fått något gjort här hemma, det har ju varit så rörigt dom senaste veckorna så här hemma ser det hemskt ut det har ju inte varit prio ett precis. Efter jag sorterat tvätt och städat lite så blev det en rabarber kräm och en rabarber paj iaf oxå, jag älskar rabarber skulle kunna äta hur mycket som helst.

"Rabarberkräm"

"RabarberPaj"

Riktigt nöjd med mig själv är jag, att jag lyckades så bra idag! Sen i kväll så var på skolan och kolla på Jesper och hans klass som hade teater om Vikingatiden/medeltiden också lite annat på slutet. Det var kul dom var så duktiga!!!! Sen var vi ner och kolla på Världsutställningen som alla elever hade gjort från förskolan - 9:an. Sen var det det skönt att komma hem.

Vad har annars hänt sen Pingst Inte så mycket dagarna bara går och man hinner inte riktigt med...på tisdag 2/6 så var vi ju på fotboll Emma spelade match mot Mohed dom förlorade med 1-0 tyvärr. Och våran katt Sessan fyllde år och Magnus kusin Frida fyllde ju också år Grattis på er...och igår fyllde ju våran "farfar" Janne år så då var vi dit och åt och fikade.


"Frukttårta"

I morgon ska vi till Hudik med Melvin på återbesök och träffa en kirurg så då får vi se vad han säger el tycker hur det ser ut...hur det läker. Men igår såg det bra ut när vi la om iaf. Det är väl bara att vänta se tills i morgon!

Busig Noel provar mössor
Busiga!


Visst é dom goa!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar