måndag 22 juni 2009

Noel

Tänkte idag på vad allt går fort, Noel blir snart 3 månader (31/3) det är inte klokt! Och tänk vad mycket som har hänt under den här tiden tex:

Vad han är glad,,ler och är med oss nu på ett annat sett, förr när han var lite ledsen var det ju mest bara mat, mat men nu när man kommer kan han bara skina upp och bli jätte glad och är bara sällskaps sjuk. Jag kan bara säga att det är hur mysigt som helst.
Han har också börjat greppa tag i saker jätte dukigt bara på sista veckan här...
Han bara hänger med liksom - lugnet själv är han måste jag säga! Och "alla" säger att han växer jag kan inte förstå....ok jag måste väl erkänna det jag oxå då...men bara lite! hi hi hi :)
Puss Puss på dig lilla älskling jag är sååå glad att du finns hos oss....


Här är Noel inte fullt en dag gammal ännu...(1/4)

Och här är Noel nästan 3 månader senare.....


Vill bara säga att jag njuter av varenda sekund!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar