torsdag 11 juni 2009

En lååång dag....

Vilken lååång dag och jobbig!
Har nästan inte varit hemma på hela dagen....

Det började i morse med att åka med Melvin till 6 års och hälsa på, han har ju inte varit där sen den 14 Maj och han ville inte vara där själv idag utan han ville att jag skulle stanna så då gjorde jag (o Noel) det såklart. Vi fick träffa Melvin fröken som han ska ha när han börjar 1:an hon kom och pratade med barnen och hon heter Cecilia.
Sen har hela eftermiddagen gått åt till att uträtta saker - Phu!

Och så har jag skjutsat o hämtat på fotbollsträning...hej och hå det är ett under att får ihop allt...men så har jag kännt mig stressad och upp i varv en tid nu men samtidigt väldigt tröttt...men det har ju varit så mycket nu en tid så det är väl kanske inte konstigt att det känns så här just nu!!!
Men ni ska se att det blir bättre snart! I´m still going on!

Melvin på 6 års med sin kompis Nils Axling... Till kvällen blev det Mc´Donalds middag med pappa Magnus på hans jobb Pepab....jag och pojkarna, Emma var ut och åt med sina tjej kompisar!!!!


Nu är det examens dax i morgon och en lååång dag i kyrkan...sen efter det så hoppas jag att det blir lugnare och man kan ta tag i livet igen!
Ska nu gå och göra ordning lite fika som vi ska ha med oss i morgon när vi ska va i kyrkan annars blir det väldigt långt utan något. Första sittningen är kl 08.00 det är Melvin sen är det Jesper kl 10.00 och Emma börjar kl 12.00, ja så ni förstår att det blir långt va??!?!

Nu vill jag bara säga att jag älskar er mina go Ungar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar