tisdag 9 juni 2009

En bra dag

Stor främmande idag...mina kära arbetskamrater Jannice och Anette kom på besök!!!
Och Noel fick en kanon bra present och välbehövlig, av alla (nästan) mina arbetskamrater på Forsgården!!!!! Så ett stort tack ska ni ha för att ni tänker på oss (Noel o mig) det värmer ska ni veta.
Vad han fick?!?!
Jo, en nalle kompis, ur gullig! Och jätte många klädesplagg, tröjor, byxor, pyjamas m.m. + ett present kort på 500:-!!!!
Hur bra som helst, när den lille Noel märkligt nog växer! Och jag fick jätte fina ljus som jag sen ska ha ute på trädgårdsmöblebordet!


Så vi fikade lite rabarberpaj och drack kaffe och tog igen lite förlorade tid tillsammans!







Hej och hå när dom hade åkt skulle vi göra oss i ordning och åka till stan för Emma skulle iväg och klippa sig och så skulle vi göra stan en sväng, och då när jag sitte och ammar Noel så säger Melvin att det kommer någon....Och då är det ännu en arbetskamrat som kommer, Carina Glämsta Liv, då kommer hon med ett "gammalt" fat efter sin mamma o pappa som hon hade planterat pelargoner i till mig hur gulligt som helst.(och roligt när det var efter Bojan o Arne) Jag blev så glad ska ni veta också hade hon ny bakade socker kringlor med till barnen!



Bara så du vet det Carina så ska vi ses snart igen lite bättre så vi kan mysa och prata en längre stund!!! Längtar redan jag! Kul att du tittade upp iaf - det värmer!!!!Sen blev det staden och en sväng upp till min mormor Anny!

Melvin får alltid pannkakor av "tant" Anny.....


Det är alltid lika roligt att hälsa på mormor Anny hon är ju super pigg - hon fyller faktiskt 85 i augusti!!!!

Sen gick vi på stan en sväng. Jag köpte mig ett par skor på kapp-ahl faktiskt, jag fick ju lite pengar när jag fyllde så jag spenderade lite idag då! Och Noel hade fått pengar av min morbor och moster som han spenderade med hjälp av Emma på lite till kläder!!!!!




Och nu är jag så trött så nu blir det "bingen" för mig för att orka med en ny dag i morgon!!! Och i morgon kväll är det dax för fotboll igen...Men en rolig dag har det varit idag och glad är jag för att Emma blev nöjd när hon var och klippte sig och att hon hittade lite snygga kläder som hon köpte....tjohoooo Godnatt alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar