söndag 7 juni 2009

Taco kväll

I går på självaste nationaldagen så träffades hela gänget som var till Lanzarote i dec- 08 + att Erik och Per-Åke var med igår.
Lanzarote dec-08

Vi träffades i Flor för Tacokväll!!!! En hel mysig kväll fast det var kallt och kuligt, nog längtade man efter dom sköna sommar kvällarna!


Noel och Johan



Emma, Magnus, Per-Åke och Kicki Noel

Trots att det var kallt ute och inte som sommar kvällar ska vara så spelade vi kubb!!! Man får inte roligare än vad man gör sig...Killarna mot tjejerna - gissa vilka som vann???









Noel hängde med som vanligt go, nöjd och glad!!!! Ja rätt gissat, det är ju klart att tjejerna vann i kubb vad annars hi hi hi!!! Så nu väntas en revanch match här i sommar, dom är ju så dåliga förlorare kan bara inte inse att vi é bättre!!!!! Men det är klart att vi ställer upp på en match till men då hoppas jag att det är varmt och skönt. Men en trevlig och mysig kväll hade vi!!

Kvällen började ju med att jag fick en jätte fin 35-års present av fam Andersson/Rönnqvist



Super fint tyckte jag iaf så jag é hur glad som helst! Tack snälla goa vänner för den fina presenten....och armbandet låg i en fin liten påse....
Armbandet är ju från "Baglady" där av den lilla fina påsen..."Baglady" kollektioner görs i små upplagor och dom säljer dem endast i utvalda butiker men gå in på deras hemsida och kolla tycker jag... http://www.baglady.se/ jag gillade deras saker iaf så jag vill ha fler smycken därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar