söndag 16 augusti 2009

VM

Alltså vilken VM-final i 100m, helt otroligt det stod ju liksom mellan Tyson Gay och den helt otroliga Usain Bolt om jag får säga vad jag tycker!!!
Och Usain Bolt slår till med ett världsrekod på 9:58.....man kan ju bara le och bara njuta!!!
Årets idrotts händelse, eller!??!

Ja man får ju inget gjort bara för friidrotts-VM, men det är ju så himla kul och se på tycker jag! Och tiden går ju fort när man har kul, hehe!

Ja nu är det bara 3 dagar kvar på sommarlovet 2009...vad fort det har gått men jag tycker det är rätt skönt när det blir vardag igen och lite mer rutiner här hemma! Behövs kan säga :)
Men man längtar ju efter sommar o semester/lov också när det är dax så vi behöver nog både och. Nu ska jag gå och lägga mig och sova sött men först ska dricka massa massa vatten! Kram och Godnatt alla söta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar