lördag 29 augusti 2009

Fredag 28/8

Redan fredag...vad veckorna går fort!!!
Ja idag skulle jag ju göra allt som jag inte han med igår för det var någon som bara sov, sov och sov som aldrig förr....men allt ordnar sig...

Så jag började dagen med att åka till Jannice vid 10 tiden och fika, vilken bra start va?!?!? haha
Så himla skönt och bara sitta och prata o prata :) och det är ju vi rätt bra på....hihi...Annelie kom oxå och gjorde oss sällskap. Vi hade en jätte trevlig stund synd bara att jag måsta rusa iväg och möta Melvin på bussen 12.15 och sen ge sig till stan och ut rätta en massa!!!
Var inte hemma förrens på em någon gång.........

Tur att man slapp laga mat för vi skulle ju till "grannars" och äta tillsammans med hela Lanzarote gänget + 2...alltså fam Rönnqvist/Andersson, synd att Carro var sjuk, vi saknade dig!!!
Vi hade jätte trevligt hela kvällen...vi har alltid så kul tillsammans tycker jag!!!! :) :)

Noel och Jannice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar